این روزها

روزهای بی لبنیات

1390/4/24 15:02
نویسنده : شیرین
170 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها درگیر حساسیت آراد هستیم. ارث بدی که متأسفانه دنبال ما هم اومد.

چند وقتی بود روی لپهاش قرمز شده بود. وقتی که قرمزی ها خشک شدند و به زردی زدند نگران شدیم و رفتیم دکتر. دکتر تشخیص داد حساسیت به لبنیاته. قرار شد به مدت دو هفته من لبنیات مصرف نکنم هیچ نوعی. نه تنها شیر و ماست و دوغ و ... بلکه هر نوع بیسکوییت و کیک و ... که شیر درش استفاده شده. شما بگو همه چیزهای خوشمزه. برای منی که وابستگی شدیدی به لبنیات داشتم نخوردن کلیه محصولات لبنی یعنی فاجعه!

برای جبران این نخوردن ها روزی یک عدد قرص کلسیم هم تجویز شده که گاهی موقع خوردنش برای خودم تصور می کنم دارم بستنی وانیلی یا دنت موزی یا شیرکاکائو میخورم! 

همسری هم داره با من همراهی می کنه و اونم تو خونه لبنیات رو قطع کرده.

یه هفته از این روزهای بی لبنیات گذشته، لپهای آراد بهتر شده. یعنی تا دیشب بهتر بود. امروز صبح بازم یه کمی قرمز شده که دیگه نمیدونم دلیلش چیه. ممکنه به ماده ی غذایی دیگه ای هم حساسیت داشته باشه. امیدوارم اینطور نباشه چون در اون صورت من به عنوان شام و ناهار باید قرص نوش جان کنم.

منتظریم تا یک هفته ی باقیمانده هم سپری بشه و نتیجه رو ببینیم.

اینم یه عکس از لپهای حساسیت زده ی آراد. از این بدتر هم شد که دیگه عکس ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به این روزها می باشد