این روزها

یه اسباب بازی خنده دار

1390/4/24 15:02
نویسنده : شیرین
178 بازدید
اشتراک گذاری

اینو ببینید

یه اسباب بازی ساده است. اصلاً هم خنده دار نیست.

چند روز پیش رفتم از تو کمد آراد اینو در آوردم و اومدم نشستم بالا سر آراد و داشتم تکونش میدادم. همینطوری که نگاهش می کردم و تکونش میدادم یهو گفتم که چه بامزه. موزه قرمزه ( البته قرمز که نیست ) توت فرنگیه زرد. همین که اینو گفتم آراد چنان قهقه ای زد که من چشمام چهار تا شد.

دست و پاشو به شدت تکون میداد و هیجان زده شده بود و ریسه می رفت از خنده.

من و باباش یهو موندیم. از خنده های آراد خنده مون گرفته بود و تعجب کرده بودیم.

البته آراد زیاد میخنده ولی چون بدون اینکه تلاشی برای خندوندنش کرده باشیم خودش از یه موضوعی خنده اش گرفته بود برامون جالب بود.

دیگه این شد مشغله ی یه ساعتمون. هی اینو تکون میدادم بالا سر آراد و با صدای بلند میگفتم موز قرمزه! توت زرده! آرادم غش می کرد از خنده و دست و پا می زد که اینو بگیره.

نمیدونم چی این اسباب بازی ساده براش جالب بود، هر چی بود لحظه های خوشی رو برای خانواده ی سه نفریمون ساخت.

مرسی اسباب بازی جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به این روزها می باشد